Update reis Amerika (Yosemite Park)

27 september 2014 - Pleasanton, California, Verenigde Staten

Mammoth Lakes is eigenlijk de achtertuin van Yosemite National Park. Hier een kleine hike gedaan en verder rustig aan.
Volgende dag naar Yosemite park.
Hier 2 dagen gebleven. Een prachtig natuurpark met watervallen en beren. Helaas voor de watervallen zaten we in het verkeerde seizoen en de beren konden we alleen maar van dromen! Weer niet gezien, net als in Canada.
Wel heeft een hert ons nog behoorlijk laten schrikken om vlak voor de camper te springen terwijl we reden. Pff mijn hart zat in mijn keel. Verder ook veel eekhoorns gezien en mooie blauwkleurige vogels. Oja en nog wat Eagles.
Hier weer een flinke hike gaan. The four mile trail. Die eigenlijk 5 mile is geworden na een aardbeving. Een afdaling van ruim 3 uur vanaf Glasier Point! Hier heb je een prachtig uitzicht over Yosemite Park!
Vrijdag 26 september verlaten we de parken en gaan naar onze laatste overnachting in de camper bij Plesanton. Hier de camper schoonmaken en koffers pakken om de volgende dag de camper in te leveren en naar San Fransisco te gaan! Mooie tijd gehad met de camper.

1. Jacco en Hennie:
    27 september 2014
    Ziet er goed uit Wilma. Een soortgelijke reis hebben Hennie en ik ook gemaakt. Wat gaat het allemaal weer snel voorbij hè. Geniet er maar van. Groetjes Jacco.